Zaproszenie
Dział Obsługi Funduszy Strukturalnych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
zaprasza do składania ofert w konkursie, którego przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji merytorycznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej dotyczącej produkcji maskotki projektu
"Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców"
współfinansowanym w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
A. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem konkursu, którego dotyczy niniejsze zaproszenie, jest przeprowadzenie konsultacji merytorycznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej dot. produkcji maskotki projektu "Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców"
W wyniku konkursu do współpracy z Zamawiającym w oparciu o umowę o dzieło zaproszona zostanie jedna osoba, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach w/w przetargu oraz konsultacje i wsparcie merytoryczne przy przygotowywaniu całokształtu dokumentacji przetargowej przez Zamawiającego.
A1. Minimalne wymagania stawiane kandydatom:
Osoby ubiegające się o wykonanie dzieła w ramach niniejszego konkursu, muszą spełniać co najmniej następujące wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe związane z projektowaniem graficznym, reklamą lub wzornictwem przemysłowym,
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej,
- Udokumentowane doświadczenie związane z realizacją kampanii promocyjnych i reklamowych uwzględniających produkcję gadżetów promocyjnych (min. 3 realizacje).
A2. Warunki współpracy:
Współpraca z osobą, która zostanie wybrana w ramach niniejszego konkursu, odbywać się będzie w oparciu o następujące warunki:
- Umowa o dzieło
- Wynagrodzenie: 2 950,00 zł brutto
B. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
Oferty powinny zostać przygotowane i złożone zgodnie z poniższymi wytycznymi:
- oferta powinna zostać złożona na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z dołączonym życiorysem zawodowym,
- życiorys zawodowy oferenta powinien być przygotowany w taki sposób aby:
- umożliwił potwierdzenie spełniania przez oferenta warunków, o których mowa w pkt. A1 niniejszego zaproszenia,
- umożliwił Komisji Konkursowej merytoryczną ocenę sylwetki kandydata, zgodnie z pkt. C niniejszego zaproszenia,
- oferta powinna zawierać podpisaną klauzulę dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- termin złożenia oferty: 31 stycznia 2014 r., godz. 14:00,
- miejsce złożenia oferty: Biuro Projektu KIK-33, ul. Bukowska 70, 61-812 Poznań z dopiskiem na kopercie "Konsultant - maskotka". Biuro Projektu czynne jest w godzinach 08:00 – 16:00 w dni robocze.
C. Kryteria oceny ofert:
Oceny złożonych ofert dokona Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem nr 13/2013, która oceni spełnienie warunków uczestnictwa w konkursie oraz oceni złożone oferty zgodnie z treścią niniejszego zaproszenia.
Komisja zweryfikuje złożone oferty pod względem formalnym i merytorycznym.
C1. Ocena formalna ofert:
Ocena formalna będzie obejmowała weryfikację:
- terminowości złożenia oferty,
- kompletności złożonych dokumentów i ich zgodności ze wzorem określonym przez Zamawiającego,
- spełniania przez oferentów minimalnych kryteriów uczestnictwa w konkursie, określonych w pkt. A1 niniejszego zaproszenia.
Ocena formalna będzie miała charakter 0/1 ("spełnia" – "nie spełnia").
Oferty niepoprawne pod względem formalnym zostaną odrzucone bez możliwości uzupełnienia.
C2. Ocena merytoryczna ofert:
Ocena merytoryczna ofert zostanie przeprowadzona w stosunku do tych ofert, które zostaną uznane za poprawne pod względem formalnym.
Ocenie w skali od 1 do 5 punktów ze strony Komisji Konkursowej podlegać będą łącznie następujące elementy:
- dłuższe niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej,
- posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub dyplomu ukończenia studiów podyplomowych na kierunkach związanych z projektowaniem graficznym, reklamą lub wzornictwem przemysłowym,
- bogatsze od minimalnego doświadczenie związane z realizacją kampanii promocyjnych i reklamowych uwzględniających produkcję gadżetów promocyjnych (więcej niż 3 realizacje).
Do realizacji zlecenia zostanie zaproszona osoba, która uzyska największą liczbę punktów spośród wszystkich ocenionych w trakcie oceny merytorycznej.
B. Załączniki: