Zapraszenie do składania ofert dotyczących produkcji maskotki

Zaproszenie

Dział Obsługi Funduszy Strukturalnych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
zaprasza do składania ofert w konkursie, którego przedmiotem jest przeprowadzenie konsultacji merytorycznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej dotyczącej produkcji maskotki projektu
"Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców"
współfinansowanym w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

 

A. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem konkursu, którego dotyczy niniejsze zaproszenie, jest przeprowadzenie konsultacji merytorycznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej dot. produkcji maskotki projektu "Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców"

W wyniku konkursu do współpracy z Zamawiającym w oparciu o umowę o dzieło zaproszona zostanie jedna osoba, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach w/w przetargu oraz konsultacje i wsparcie merytoryczne przy przygotowywaniu całokształtu dokumentacji przetargowej przez Zamawiającego.

A1. Minimalne wymagania stawiane kandydatom:

Osoby ubiegające się o wykonanie dzieła w ramach niniejszego konkursu, muszą spełniać co najmniej następujące wymagania:

  1. Wykształcenie kierunkowe związane z projektowaniem graficznym, reklamą lub wzornictwem przemysłowym,
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej,
  3. Udokumentowane doświadczenie związane z realizacją kampanii promocyjnych i reklamowych uwzględniających produkcję gadżetów promocyjnych (min. 3 realizacje).

A2. Warunki współpracy:

Współpraca z osobą, która zostanie wybrana w ramach niniejszego konkursu, odbywać się będzie w oparciu o następujące warunki:

  1. Umowa o dzieło
  2. Wynagrodzenie: 2 950,00 zł brutto

B. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

Oferty powinny zostać przygotowane i złożone zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  1. oferta powinna zostać złożona na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z dołączonym życiorysem zawodowym,
  2. życiorys zawodowy oferenta powinien być przygotowany w taki sposób aby:
    • umożliwił potwierdzenie spełniania przez oferenta warunków, o których mowa w pkt. A1 niniejszego zaproszenia,
    • umożliwił Komisji Konkursowej merytoryczną ocenę sylwetki kandydata, zgodnie z pkt. C niniejszego zaproszenia,
  3. oferta powinna zawierać podpisaną klauzulę dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  4. termin złożenia oferty: 31 stycznia 2014 r., godz. 14:00,
  5. miejsce złożenia oferty: Biuro Projektu KIK-33, ul. Bukowska 70, 61-812 Poznań z dopiskiem na kopercie "Konsultant - maskotka". Biuro Projektu czynne jest w godzinach 08:00 – 16:00 w dni robocze.

C. Kryteria oceny ofert:

Oceny złożonych ofert dokona Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem nr 13/2013, która oceni spełnienie warunków uczestnictwa w konkursie oraz oceni złożone oferty zgodnie z treścią niniejszego zaproszenia.

Komisja zweryfikuje złożone oferty pod względem formalnym i merytorycznym.

C1. Ocena formalna ofert:

Ocena formalna będzie obejmowała weryfikację:

  1. terminowości złożenia oferty,
  2. kompletności złożonych dokumentów i ich zgodności ze wzorem określonym przez Zamawiającego,
  3. spełniania przez oferentów minimalnych kryteriów uczestnictwa w konkursie, określonych w pkt. A1 niniejszego zaproszenia.

Ocena formalna będzie miała charakter 0/1 ("spełnia" – "nie spełnia").

Oferty niepoprawne pod względem formalnym zostaną odrzucone bez możliwości uzupełnienia.

C2. Ocena merytoryczna ofert:

Ocena merytoryczna ofert zostanie przeprowadzona w stosunku do tych ofert, które zostaną uznane za poprawne pod względem formalnym.

Ocenie w skali od 1 do 5 punktów ze strony Komisji Konkursowej podlegać będą łącznie następujące elementy:

  1. dłuższe niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej,
  2. posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub dyplomu ukończenia studiów podyplomowych na kierunkach związanych z projektowaniem graficznym, reklamą lub wzornictwem przemysłowym,
  3. bogatsze od minimalnego doświadczenie związane z realizacją kampanii promocyjnych i reklamowych uwzględniających produkcję gadżetów promocyjnych (więcej niż 3 realizacje).

Do realizacji zlecenia zostanie zaproszona osoba, która uzyska największą liczbę punktów spośród wszystkich ocenionych w trakcie oceny merytorycznej.

B. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

Aktualności
Zalecenia w zakresie zapobiegania próchnicy u dzieci niepełnosprawnych

Przedstawiamy rekomendacje ekspertów dotyczące dbania o zęby dzieci niepełnosprawnych, sformułowane na podstawie badań klinicznych prowadzonych w ramach projektu Dzieciństwo bez próchnicy. więcej >

Pampiś - wykładowca na Dziecięcym Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie!

Młodzi studenci DUM dowiedzieli się więcej o higienie jamy ustnej i co robić, aby uniknąć próchnicy. więcej >

Dzieciństwo bez próchnicy na konfrencji Naczelnej Izby Lekarskiej

Nasz projekt został zaprezentowany podczas konferencji Naczelnej Izby Lekarskiej odbywającej się okazji Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej. więcej >

Królik Pampiś rusza w Polskę uczyć dzieci dbania o zęby

Już w najbliższy weekend, 11 marca rusza wyjątkowe tournée Magiczna podróż Królika Pampisia. W ośmiu miastach Polski odbędą się wydarzenia organizowane w ramach projektu Dzieciństwo bez próchnicy, które mają promować dbanie o zęby i jamę ustną najmłodszych. więcej >

Aplikacja Pampiś - Zębowa Przygoda

Zamień naukę dbania o zęby w dobrą zabawę! Królik Pampiś zaprasza do swojej magicznej krainy, aby razem szukać skarbu Króla Białozębnego. Po drodze razem z małym graczem wykonuje zadania, które pomagają w wyrabianiu dobrych nawyków żywieniowych i higienicznych oraz w przystępny dla dziecka przekazują wiedzę na temat zdrowia jamy ustnej. więcej >

Projekt Dzieciństwo bez próchnicy w liczbach

Dokonania czterech lat prowadzenia naszego projektu w liczbach. Ile przedszkoli odwiedziliśmy? Do ilu dzieci udało nam się dotrzeć? Czy dorośli również skorzystali na naszych szkoleniach? Sprawdź! więcej >

Poradnik Zdrowie Jamy Ustnej Małego Dziecka już dostępny

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją skierowaną do placówek szkolno-wychowawczych, samorządowych i organizacji pozarządowych i poruszającą w przystępny sposób problematykę zdrowia jamy ustnej dzieci. więcej >

Konferencja podsumowująca projekt za nami

Konferencja zamykająca projekt Dzieciństwo bez próchnicy odbyła się w dniu 23 listopada 2016r. Na wydarzeniu eksperci nie tylko podsumowali efekty czterech lat prowadzenia programu, ale również dyskutowali nad innymi rozwiązaniami umożliwiającymi skuteczną walkę o zdrowe uśmiechy dzieci. więcej >

Zapraszamy na konferencję Dzieciństwo bez próchnicy

Już 23 listopada 2016 r. w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu odbędzie się konferencja zamykająca projekt Dzieciństwo bez próchnicy. Wydarzenie będzie poświęcone zapobieganiu chorobie próchnicowej wśród najmłodszych. Trwają zapisy - zgłoś swoje uczestnictwo! więcej >

Ruszyła kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc

Czy o zęby mleczne trzeba dbać? Oczywiście! Co więcej, walkę z próchnicą można zamienić w dobrą zabawę dla dzieci. Taka właśnie myśl przyświeca kampanii reklamowej projektu Dzieciństwo bez próchnicy więcej >

następna strona
Strona 1 z 22

Instytucje finansujące

WSPÓŁFINANSOWANIE KRAJOWE DLA PROJEKTU ZAPEWNIA MINISTER ZDROWIA
SSWIS Contribution Logo
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIE W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION