Ruszyła kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc

Czy o zęby mleczne trzeba dbać? Oczywiście! Co więcej, walkę z próchnicą można zamienić w dobrą zabawę dla dzieci. Taka właśnie myśl przyświeca kampanii reklamowej projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. Kampania stanowi jednocześnie ostatni etap trwającego od 4 lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie. Stanowi także uzupełnienie dotychczasowych działań prowadzonych w projekcie i ma za zadanie dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.

W kampanii przede wszystkim podkreślana jest konieczność kompleksowego dbania o zęby i wyrabiania dobrych nawyków od jak najwcześniejszych lat. Jednocześnie twórcy starają się obalić szkodliwe mity, o tym, że o zęby mleczne nie trzeba dbać, bo i tak wypadną czy, że pojawienie się próchnicy jest nieuniknione. Niestety, takie przekonania wciąż pokutują wśród rodziców, a to przekłada się na bagatelizowanie problemu i bardzo zły stan zębów polskich dzieci. Dlatego w ramach projektu zapewniana jest rzetelna, naukowa wiedza oraz ciekawe i przystępne materiały edukacyjne. Z kolei dzieci przekonuje się, że walka z próchnicą może być dobrą zabawą, dzięki wykorzystaniu pomocy powstałych w projekcie np. filmu z Królikiem Pampisiem, „paszportów stomatologicznych” czy dostępnej już niedługo aplikacji mobilnej.

Kampania reklamowa będzie trwała od października do końca 2016 r. W największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni pojawią się spoty przedstawiające zasady dbania o zęby dzieci. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Ponadto już wkrótce uruchomiona zostanie aplikacja mobilna, skierowana do dzieci w wieku 0-5 lat, która poprzez wciągającą grę będzie uczyła zasad higieny jamy ustnej. Królik Pampiś przeprowadzi młodego użytkownika przez kolejne punkty na mapie zdrowego uśmiechu, nauczy jak dbać o zęby i co powinno się jeść, aby uniknąć próchnicy, a także zapozna z gabinetem dentystycznym i pomoże w wyrabianiu codziennych dobrych nawyków.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Agencja Reklamowa DSK Sp. z o.o., która wygrała przetarg w konsorcjum z firmą Effective Media Solutions Sp. z o.o. Sp. k.  odpowiedzialną za dobór i zakup mediów.
 

Aktualności
Zalecenia w zakresie zapobiegania próchnicy u dzieci niepełnosprawnych

Przedstawiamy rekomendacje ekspertów dotyczące dbania o zęby dzieci niepełnosprawnych, sformułowane na podstawie badań klinicznych prowadzonych w ramach projektu Dzieciństwo bez próchnicy. więcej >

Pampiś - wykładowca na Dziecięcym Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie!

Młodzi studenci DUM dowiedzieli się więcej o higienie jamy ustnej i co robić, aby uniknąć próchnicy. więcej >

Dzieciństwo bez próchnicy na konfrencji Naczelnej Izby Lekarskiej

Nasz projekt został zaprezentowany podczas konferencji Naczelnej Izby Lekarskiej odbywającej się okazji Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej. więcej >

Królik Pampiś rusza w Polskę uczyć dzieci dbania o zęby

Już w najbliższy weekend, 11 marca rusza wyjątkowe tournée Magiczna podróż Królika Pampisia. W ośmiu miastach Polski odbędą się wydarzenia organizowane w ramach projektu Dzieciństwo bez próchnicy, które mają promować dbanie o zęby i jamę ustną najmłodszych. więcej >

Aplikacja Pampiś - Zębowa Przygoda

Zamień naukę dbania o zęby w dobrą zabawę! Królik Pampiś zaprasza do swojej magicznej krainy, aby razem szukać skarbu Króla Białozębnego. Po drodze razem z małym graczem wykonuje zadania, które pomagają w wyrabianiu dobrych nawyków żywieniowych i higienicznych oraz w przystępny dla dziecka przekazują wiedzę na temat zdrowia jamy ustnej. więcej >

Projekt Dzieciństwo bez próchnicy w liczbach

Dokonania czterech lat prowadzenia naszego projektu w liczbach. Ile przedszkoli odwiedziliśmy? Do ilu dzieci udało nam się dotrzeć? Czy dorośli również skorzystali na naszych szkoleniach? Sprawdź! więcej >

Poradnik Zdrowie Jamy Ustnej Małego Dziecka już dostępny

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją skierowaną do placówek szkolno-wychowawczych, samorządowych i organizacji pozarządowych i poruszającą w przystępny sposób problematykę zdrowia jamy ustnej dzieci. więcej >

Konferencja podsumowująca projekt za nami

Konferencja zamykająca projekt Dzieciństwo bez próchnicy odbyła się w dniu 23 listopada 2016r. Na wydarzeniu eksperci nie tylko podsumowali efekty czterech lat prowadzenia programu, ale również dyskutowali nad innymi rozwiązaniami umożliwiającymi skuteczną walkę o zdrowe uśmiechy dzieci. więcej >

Zapraszamy na konferencję Dzieciństwo bez próchnicy

Już 23 listopada 2016 r. w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu odbędzie się konferencja zamykająca projekt Dzieciństwo bez próchnicy. Wydarzenie będzie poświęcone zapobieganiu chorobie próchnicowej wśród najmłodszych. Trwają zapisy - zgłoś swoje uczestnictwo! więcej >

Dzieciństwo bez próchnicy na Kongresie FDI 2016

W dniu 10 września 2016 r. dr n. med. Karolina Gerreth zaprezentowała projekt Dzieciństwo bez próchnicy podczas Kongresu FDI 2016 odbywającego się w Poznaniu. więcej >

następna strona
Strona 1 z 22

Instytucje finansujące

WSPÓŁFINANSOWANIE KRAJOWE DLA PROJEKTU ZAPEWNIA MINISTER ZDROWIA
SSWIS Contribution Logo
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIE W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ PROJECT SUPPORTED BY A GRANT FROM SWITZERLAND THROUGH THE SWISS CONTRIBUTION TO THE ENLARGED EUROPEAN UNION